luni, 4 mai 2009

Jump this summer in a JUMPSUIT!

Anul acesta am revazut-o in toate prezentarile marilor case de moda. Este chic, usor de accesorizat, confera o alura de invidiat, aratandu-te mai supla si mai inalta. Cu siguranta ca salopeta, caci despre ea vorbeam, este pe lista celor mai la moda articole vestimentare vara acesta. Mulata, larga, paietata, de matase sau bumbac, scurta sau extrem de lunga, salopeta- vedeta anilor disco- a revenit in dressing-ul nostru. Acest stil all-in–one reprezinta unul din trend-urile ce s-au facut remarcate nu numai in cadrul prezenatrilor de moda dar si „on the red carpet”.
De la New York la Hollywood, jumpsuit-ul pare sa fie preferata starletelor la moda si a marilor designeri ne-o spune si revista Vogue. O putem vedea pe Rihanna intr-o creatie florala Missoni si pe Heidi intr- o creatie Michael Kors. Deci nu au stat prea mult pe ganduri....
Jumpsuit-ul este o alternativa a rochiei cu care poti dobandi mai usor un aer chic desi vorbim in ambele cazuri de o singura piesa vestimentara. Nu necesita neaparat un trup a la Giselle dar cu siguranta ca impune incaltari cu tocuri inalte si un stil minimal. Pentru un look fabulos purtati-o cu o palarie cu boruri mari ,o geanta plic, si tocuri stilleto. Ce spuneti Do you love it or hate it?








6 comentarii:

  1. Am vazut si eu prin magazine ca au aparut. Inca nu m-am hotarat ce model as vrea. Dar sigur imi iau ca am vazut ca se aseaza bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt mai plinuta, pacat ca nu pot sa-mi cumpar una:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut in colectia Laurei Lazar asa ceva. Imi place ideea. Nici nu mai stai sa cauti ce bluza cu ce fusta...Iei direct!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am postat o salopeta f.frumoasa
    http://haine-faine-rau-de-tot.blogspot.com
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. MASAJ LA BIROU www.masajpescaun.webs.com

    RăspundețiȘtergere