miercuri, 11 martie 2009

The Sartorialist pentru DKNY

Ma gandeam cat de grea e la noi ascensiunea oamenilor care fac anumite lucruri foarte bine si cat de usor e afara. La noi inca se merge pe ideea nesuferitei de experienta, pe care toti o vor si care de fapt nu inteleg de ce e esentiala in domenii in care creativitatea ar trebui sa fie cerinta prioritara. Am uitat! Ar mai fi o varianta care inca tine la noi, trocul-iti dau placeri de neuitat, imi dai pozitie sociala buna, fac pe proasta si am viitorul asigurat. Insa daca curiozitatea te macina si intrebi vreo bunaciune de-asta cum a ajuns in jobul ala super-dorit de PR cand ea de fapt a terminat chimie, sau cum de lucreaza in presa cu facultatea de matematica, vei auzi invariabilul „intr-o zi un prieten mi-a propus si am acceptat”( referindu-se la job bineinteles) iar tu prost, vei inghiti galusca.
Din colectia asa da:
DKNY i-a cerut lui Scott Schuman, pentru necunoscatori( posesorul celebrului blog The Sartorialist), sa fie fotograful campaniei primavara/ vara 2009, pentru colectia Jeans. The Sartorialist s-a remarcat prin pozele facute pe strada anonimilor, redactorilor de moda la diferite evenimente, manechinelor din lumea intreaga.
Time’s Magazine cataloga blogul drept unul din cele mai influnte bloguri de moda din lume.
Astfel daca Donna Karen a avut curajul de a-si lasa imaginea pe mana unui pionier al genului street style, ma intreb pe cand vreunul de la noi va ruga vreun talentat om sa faca asa ceva daca nu are un nume sonor?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu