luni, 23 februarie 2009

Frumoasa cu aparat dentar!

Frumoasă cu aparat dentar…?!

Tocmai ce ai aflat vestea că pentru a avea dinții la care ai visat și zâmbetul perfect trebuie să porți pentru o perioadă de timp nesuferitul aparat dentar.
Dileme, teama de a fi posesoarea unui zâmbet metalic, disconfortul resimțit… prea multe care să încline balanța către renunțare. Și totuși aparatul nu-ți răpește cu nimic din frumusețe, căci el însuși este un instrument ce aduce cu sine frumusețea. Totul ține de atitudinea abordată, dacă îl vei considera un lucru pozitiv, aspectul feței va fi in concordanță cu această atitudine și va trece neobservat.
Indicat este ca atunci când decizi să porți așa-zișii braketi să te gândești prioritar la sănătatea dinților, la rezolvarea unor tulburări funcționale, la prevenirea altora, precum ineficiența masticatorie, afecțiuni parodontale, iar pe ultimul rând, la aspectul fizic.
O apariţie de ultimă ora este aparatul lingual, care este un tip de aparat ai cărui braketi se lipesc pe fața internă a dinţilor, astfel devenind practic invizibil pentru observatorul extern.
Dacă te gândești la rezultatul final, vei trece cu brio și perioada de adaptare cu acest aparat, mai ales că poți apela la aplicarea unor cercuri transparente aplicate pe braketi, pentru a reduce iritabilitatea produsă de aceștia. Riscurile sunt aproape inexistente, în afara celui de mal praxis, totul este asigurat. Și pentru ca tu să te simţi la fel de atrăgătoare, compensează existența aparatului dentar cu un gloss gurmand, ochi conturaţi și un make-up ce conferă multă luminozitate tenului. Totul ține de atitudine și de lipsa complexelor.
Nu-ți fie teamă! Dinţi sănătoși, zâmbet ispititor, frumuseţe garantată, toate acestea ar trebui să te călăuzească în sinuosul drum pe care îl vei avea de făcut în compania braketilor.
Și pentru că faptele sunt mai convingătoare, Tili Nicolae, cunoscuta actriţa din “La Bloc”, a fost de acord să împartă cu noi din experiența ei de a purta aparat dentar. ”Motivaţia mea a fost sănătatea dinţilor. Întotdeauna mi-am dorit să-mi corectez dantura, neinteresându-mă prea mult părerea celorlalți vis-à-vis de aspectul meu fizic. Nu m-am gândit niciodată la aplicarea unor braketi ca la un dezavantaj, ci ca la o soluţie ce îmi aduce cu sine nişte dinţi perfecţi și un zâmbet luminos”.
Despre reticența celor ce au nevoie să apeleze la un aparat dentar ea ne-a spus ”Totul cred că ține de educaţie si concepţii, ce ar trebui înnoite, ar trebui să fim mai deschişi față de noutățile medicale și să alegem ce este mai bine pentru sănătate. Contează de asemenea sprijinul celorlalţi. La mine susţinerea a venit din partea prietenului meu care îmi spunea cât de bine îmi stă. În timp am început să vad și eu că îmi conferă un farmec aparte. În plus creează impresia unor buze mai voluptuoase”.
Totuşi pentru multe din noi disconfortul este cel care ne reduce elanul de a merge la un cabinet si de a spune ferm “sunt de acord să port un aparat dentar”. Unii suportă cu lejeritate, alţii se simt extrem de inconfortabil. Tili face parte din prima categorie ținând cont de spusele ei ”la început a fost puțin dificil. Era ultimul sezon din “La Bloc” și aveam impresia în timpul filmărilor că nu pronunţ corect cuvintele. Era doar o impresie. Pot spune că m-am acomodat foarte rapid cu aparatul. Uneori uit că am aparat dentar”.
Și pentru că are o mare putere de persuasiune, a reuşit chiar să-și convingă câțiva prieteni să apeleze la braketi, invocând argumentul ”o dentiţie sănătoasă, simetrică schimbă cu totul aspectul unei persoane”.


Articol revista Tonica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu