joi, 19 februarie 2009

Lansare carte - Cine m-a facut femeie? - Dr. Cristian Andrei

Atmosfera intima, oameni dragi autorului, subiect ce incita la opinii si arome imbietoare. Cam asta te intampina la intrarea pe terasa Hotelului Marshall cu ocazia lansarii cartii Cine m-a facut femeie?, a dr. Cristian Andrei. Mastile ce acopereau fata femeilor sporeau misterul si cresteau suspansul, barbatii erau dornici sa ghiceasca aroma de la incheietura mainii, reconfirmandu-si astfel inca odata flerul cu care se mandresc. Cautare, era cuvantul ce guverna momentul.
Oare Cine m-a facut femeie? Si la ce imi trebuie sa stiu, se vor intreba cele pentru care astfel de lucruri inseamna pierdere de timp ... renuntand la gasirea unui raspuns. Altele vor spune cu siguranta unei gandiri simpliste: intaiul barbat, prima atingere. Oare sa fie asa?
Oare nu atingerea ultimului barbat conteaza cel mai mult, nu e el cel mai important? Acel barbat pe care il vei gasi atat de curajos, incat sa-l lasi sa- ti miroasa pielea parfumata de anii trecuti, cel pe care il vei lasa sa te vada asa cum poate tie ti-e greu sa te vezi si sa te accepti, cel pe care privirea ta il poate ridica din cel mai greu de urnit loc...?
Vor fi altii care vor gasi intrebarea extrem de profunda si plina de intelesuri.
De ce as vrea sa stiu cine m-a facut femeie, mi-am raspuns:
Pentru ca sa stiu cui datorez azi suspinele si plansetul meu de femeie. Cui trebuie sa-i multumesc pentru ridurile de expresie, cui ar trebui sa-i zambesc pentru ca mi-a aratat ca sunt frumoasa, cui sa –i spun ca ador florile, parfumurile si magazinele, pe cine sa ma supar ca m-a invatat sa merg pe tocuri si sa simt atingerea tivului care imi mangaie piciorul, pe cine sa iubesc pentru ca a fost batista in care mi-am plans slabiciunile si cu care mi-am fluturat reusitele. Pentru toate astea si pentru multe altele vreau sa stiu cine m-a facut femeie?
Recomand asadar cartea nu numai in calitate de editor al ei, ci si ca femeie preocupata de ceea ce a contribuit la formarea ei.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu